Fairytale
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fairytale

Een sprookjesachtige wereld, vol elfjes, avonturen, en gevaar.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stiekem in het andere gebied.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Stiekem in het andere gebied. Empty Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 4:43 pm

Adina

Adina
Admin

Adina liep langzaam door het andere dorpje.
Ze had een zwarte cape om, zodat ze niet herkend zou worden, als "de prinses van de bondgenoot."
Voor het paleis van de andere koning, stopte ze.
Ze was hier nog nooit geweest.

2Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 4:52 pm

Aylinn

Aylinn
Admin

Aylinn keek uit haar raam.
Ze zag beneden een gestalte staan.
Zo snel als ze kon vloog ze de trap af en deed de deur open.
Nu stond ze voor de persoon met de cape.
'Wat is er?' vroeg ze.
Ze klapte haar vleugeltjes in en streek haar jurk recht.

3Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 4:55 pm

Adina

Adina
Admin

'N..Niks hoor.' Zei Adina die wist dat dit Aylinn, de dochter van de koning van dit gebied was.
Ze hadden elkaar ooit op een vergadering gezien, toen er wat over de slechte elfen werd besproken.
'Aylinn.' Fluisterde ze.

4Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 5:03 pm

Aylinn

Aylinn
Admin

Een beetje verwonderd keek Aylinn naar de persoon die haar naam gefluisterd had.
'Adina? Ben jij dat?' vroeg ze blij.
Voorzichtig deed ze de capuchon van de mantel af en keek recht in het gezicht van Adina.

5Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 5:08 pm

Adina

Adina
Admin

Adina knikte.
'Het is zo saai bij mij thuis. Ik beleef nooit wat.' Mompelde ze verveeld.
'Zullen we iets leuks gaan doen?' Vroeg ze er gauw achteraan.

6Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 5:11 pm

Aylinn

Aylinn
Admin

'Is goed! Bij mij thuis is er anders ook niets aan.' zei Aylinn en trok Adina mee naar binnen.

7Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 5:13 pm

Adina

Adina
Admin

'Ssst, ik mag hier helemaal niet komen.' Fluisterde Adina terwijl ze haar capuchon weer opdeed.

8Stiekem in het andere gebied. Empty Re: Stiekem in het andere gebied. di feb 24, 2009 5:15 pm

Aylinn

Aylinn
Admin

(Verder in Aylinn's slaapkamer)

'Nou en, ik vind dat het mag.' zei Aylinn eigenwijs.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Stiekem mee

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum